פורטל ההומור והצחוק של ישראל. באוויר כבר מעל 20 שנה!
בדיחה אקראית

מילון לנציגי שירות לקוחות

כשנציגי שירות לקוחות או נציג מכירות אומר… הוא בעצם מתכוון ל…

  • אולי לא הסברתי את עצמי כראוי – תגיד לי אתה לא מבין עברית?
  • אני מבינה שאתה כועס – כן, אני מבינה שאתה חסר חיים, אומלל, וצריך לצעוק על מישהו בשביל להרגיש חשוב.
  • אני אפצה אותך – מרוצה? סחטת מהחברה 1.20 ש"ח.
  • אנסה הסבר אחר – אתה כזה טיפש אולי ציורים יעזרו לך להבין.
  • אתה צודק – מה שאתה רוצה רק תרד לי מהקו.
  • אני אבדוק עם מנהל – אני שמה אותך בהמתנה 30 שניות ואז אחזור ואומר שבדיוק כמו שאמרתי קודם אין מה לעשות.
  • אני מבין אותך – אתה צודק ואין לי מה להגיד לך.
  • אשמח לעזור לך – כמו שאשמח לעבור עקירת שיניים ללא הרדמה.
  • חלה אי הבנה – ככה זה כשלא מקשיבים.
  • חלה פה טעות – מישהו בחברה פישל ואתה משלם על כך.
  • לא זה בסדר אתה לא מפריע – מאיפה נפלת לי עכשיו?
  • מצטער לא הבנתי אותך – מה??? דבר ברור!! אתה לא ברור!
  • מצטער שהטעו אותך – באמת האמנת שזה חינם?
  • משהו נוסף? – תעזוב אותי באמא ש`ך.
  • תודה לך ויום/ערב טוב – סוף-סוף חשבתי שלעולם לא תנתק.
  • אם תרשה לי לספר לך על המבצעים שלנו – אני הולכת לספר לך על הדברים שאתה הכי לא צריך בחיים.
  • תאמין לי זה כדאי – לי, אני מקבלת אחלה בונוס.
  • חבל שתפספס מבצע כזה – חבל שאני אפסיד מכירה.
  • זה רק היום המבצע – ומחר ועוד שבוע ועוד חודש ועוד שנה.
  • יש לי בדיוק כזה – שקיבלתי חינם, למה נראה לך שאני אשלם כסף בשביל זה?
  • אני מתנצלת – האמת שלא, פשוט ככה לימדו אותי בקורס כשאין לי ממש מה להגיד.
  • עוד רגע בבקשה, אני מבררת לך – שמה אותך על השתק או המתנה, מוציאה עצבים וחוזרת אליך בתקווה שגם אתה נרגעת.
  • איך אני יכולה לעזור לך? – גם מוסד לחולי נפש לא יעזור לך.
  • טוב, בסדר… אני מבינה – אוף טוב-טוב חפרת!! וקדחת לי בשכל…איזה מעצבן. רד לי מהקו!
  • תמתין דקה על הקו – יופי. עכשיו תתייבש עד שאני אקבל תשובה.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook