פורטל ההומור והצחוק של ישראל. באוויר כבר 28 שנה!
בדיחה אקראית
בדיחה אקראית

אישה גרסה 1

אל: שירותי התמיכה
מאת: מנוי
הנדון: בקשה לתמיכה טכנית

א'נ,

לפני כשנה שדרגתי מ- 'חברה גרסה 7' ל- 'אישה גרסה 1'. שמתי-לב כי התוכנה החלה להריץ תוכנת משנה בשם 'ילדים גרסה 1', אשר גוזלת זמן ומשאבים רבים. בנוסף, הדבר יוצר עומס רב על הכונן הקשיח.

בחוברת ההוראות של התוכנה לא תוארה התופעה, מה עוד שתוכנת 'אישה גרסה 1' מתקינה עצמה באופן עצמאי כתושב מקומי בתוכנות אחרות, מנטרת אותן בעת האתחול שלהן ומנסה להשתלט על כל מערכת ההפעלה.

כך למשל, תוכנות ותיקות כגון 'להתחיל עם בחורות 2.5' יחד עם 'בירה-עם-חברים 10.3' והתוכנה הוותיקה והמוצלחת 'כדורגל בשבת 5', לא רק שהפסיקו לתפקד כלל, אלא שכל מערכת ההפעלה נתקעת בכל פעם שאני מנסה להפעילן.

מדי פעם מופעלת תוכנה סמויה (וירוס או תולעת?) בשם 'חמות 1' החבויה במקום כלשהו בזיכרון והגורמת לכל המערכת להיתקע, או לחילופין, גורמת לתוכנה 'אישה גרסה 1' להתנהג בצורה בלתי צפויה לחלוטין, כאשר למשל היא מפסיקה לבצע פקודות כלשהן.

לא הצלחתי לבצע הסרת התקנה של התוכנה, וכמו-כן איני מצליח לגרום ל- 'אישה גרסה 1' לעבוד ברקע, בזמן שאני מנסה להריץ תוכנות אחרות, האהובות עליי.

אני שוקל לחזור ל- 'חברה גרסה 7', אך כאמור איני מצליח להפעיל את הסרת ההתקנה.

אודה לך על עזרתך.

בכבוד רב,
מנוי מודאג.

———————————–

מענה התמיכה הטכנית :

משתמש יקר,

הבעיה מוכרת והיא מקור לתלונות רבות מצד המנויים. הגורם לבעיה היא שגיאה בסיסית בהבנת מושגים:

רבים עוברים מ- 'חברה גרסה X' ל- 'אישה גרסה 1', בחושבם כי זוהי עוד תוכנת בידור ועזרים, ואינם מודעים לכך כי תוכנת 'אישה גרסה 1' הינה תוכנת הפעלה מלאה לכל דבר, המתוכננת לנהל את המערכת כולה.

יתכן ותצליח למחוק מהמערכת את 'אישה גרסה 1' ולחזור לאחת מגרסאות 'חברה גרסה X', אלא שקיימות תיקיות סמויות גם בתוכה הגורמות לה להשתנות, להתפתח ולעבור שינוי, וכך, בסופו של דבר, תהפוך גם היא ל-'אישה גרסה 1', וכך למעשה לא השגת דבר.

מהרגע שתיקיות התוכנה הותקנו, לא ניתן למחוק אותן, או לבטל אותן, או לעשות להן הסרת התקנה. אי-אפשר לחזור ל- 'חברה גרסה X', היות ומי שתיכן את התוכנה 'אישה גרסה 1' לא אִפשר מצב כזה כלל, והיא אינה בנויה לכך. המצב זהה גם לגבי תכנת 'חמות 1', שהינה תוכנת תולעת סמויה, המתקינה עצמה במערכת בזמן ש- 'אישה גרסה 1' עובדת.

היו כאלה שניסו לפרמט את כל המערכת ולהתקין בה את 'חברה פלוס', או 'אישה גרסה 2', אך בדרך-כלל הם נתקלו בבעיות הפעלה קשות אף יותר.

קרא בעיון בחוברת ההוראות, את פרק האזהרות, סעיפים – (1) 'תשלומי מזונות'; (2) 'תחזוקת צאצאים'.

מאידך, במידה ותחליט לעבור ל- 'חברה גרסה 8' אל תנסה לעבור לאחר מכן ל- 'אישה גרסה 2', היות והבעיות הצפויות לך במערכת הפעלה זו תהיינה קשור יותר מאלו שהיו לך במערכת 'אישה גרסה 1'.

יש לציין, כי קיימות גם גרסאות של 'אישה גרסה 3' ואף של 'אישה גרסה 4', אך הן שמורות לאנשי מקצוע מומחים ומיומנים בלבד. בנוסף – מחירן גבוה ביותר. תוכנות אלו אינן מומלצות למשתמש הרגיל, בגלל הקושי הרב בהפעלתן.

אם כל ניסיונותיך נכשלו, רצוי לבחור במערכות המתבססות על פלטפורמות שונות לחלוטין, כגון 'נזיר גרסה 1' או 'הומו גרסה 5.3'. יחד עם זאת, אני ממליץ לך להישאר עם גרסת 'אישה גרסה 1', ולהשתדל לשרוד עִמה כמיטב יכולתך.

אני אישית התקנתי את 'אישה גרסה 1' ועצתי לך כי תקרא בחוברת ההפעלה של התוכנה 'אישה גרסה 1' את הפרק הדן בתקלות חברתיות וכלליות, שם תראה כי בהפעלה נכונה וזהירה, זוהי תוכנה יציבה בדרך-כלל, המגיבה נכון לפקודות וכן עמידה למדי בפני קריסות.

משמעות הדבר היא כי עליך לשאת לבדך בנטל אחריות, הנובעת לכל תקלה המתרחשת בתוכנה, היות והתוכנה מניחה באופן אוטומטי, כי כל תקלה בה, נגרמת משגיאת משתמש, אותה אתה ביצעת.

אחד הפתרונות היעילים הוא שימוש בפקודה c:\I_AM_SORRY.EXE, אותה יש להפעיל מיד בעת זיהוי השגיאה, או כאשר המערכת נתקעת. אל תנסה לעשות אתחול למערכת, היות וזה לא יועיל והתוכנה לא תחזור לתפקד.

כמו-כן הימנע משימוש יתר ב- Escape או ב- Ctrl-Alt-Del. הדבר רק יביא לכך כי בפעם הבאה תצטרך לעשות שימוש ב- c:\I_AM_SORRY.EXE\flowers , המורכבת יותר, כדי לגרום למערכת לשוב ולתפקד באופן תקין.

מערכת ההפעלה תתפקד היטב אם תמיד תיקח על עצמך מיידית כל אשמה בנוגע לכל שגיאה או תקלה חברתית.

באופן כללי 'אישה גרסה 1' היא תוכנה מעניינת, אם כי מעט יקרה לאחזקה. שקול התקנת תוכנות עזר, שתייעלנה את הפעלתה. אני ממליץ על 'פרחים 5', או אף על 'תכשיטים 2.3' וכמוצא אחרון גם על 'חופשה באירופה 3.2'.

תוכנות עזר נוספות שרצוי לשקול הנן ' כן מתוקה 8' וכמובן את 'מה שתגידי חמודה 14.7'. אלו הנן תוכנות חינמיות (shareware), שניתן להוריד ולהתקין בקלות והמתפקדות היטב בתוך המערכת. הן קיימות וניתנות להורדה כמעט בכל אתר.

לעולם אל תתקין את 'מזכירה חתיכה 3.3' או את 'היא רק ידידה ותיקה 1.1'. תוכניות אלו אינן עובדות בסביבת 'אישה גרסה 1', ועלולות לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת ההפעלה כולה.

בהצלחה,
התמיכה הטכנית

דירוג
3.5/5

מומלצי היום

שלוש בלונדיניות קוראות ספרים שונים בספריה
בלונדינית מתקשרת לחברה לשירותי דרך לקבל עזרה
נישואים זה פנטזיה על ארמון, עצים ביער ופרות בשדה
שיכור מתיישב ליד בחורה צעירה בפאב וצובט לה בישבן
מה ההבדל בין בלונדינית לטיטניק

באותו נושא

המשמעות של מסורת שבירת הכוס בחופה
על לקוח שקונה קונדומים בבית מרקחת ופורץ בצחוק היסטרי
למה נשים לא יכולות לעשות סקי
על הזוג ששואל רופא מה לעשות כדי לא להביא ילדים
דרכים לנתק את נערת הטלמרקטינג מהקו