פורטל ההומור והצחוק של ישראל. באוויר כבר 28 שנה!
בדיחה אקראית
בדיחה אקראית

מערכות הפעלה באוויר

אילו מערכות הפעלה היו חברות תעופה:

  • Dos Air – הנוסעים הולכים אל מסלול ההמראה, אוחזים במטוס, מתחילים לדחוף אותו עד שהוא מתחיל להתרומם ואז קופצים עליו. לאחר מספר שניות, כאשר המטוס פוגע בקרקע, הם קופצים ממנו, ושוב רצים ודוחפים אותו, וכשהוא ממריא קופצים עליו וכשהוא פוגע בקרקע יורדים, דוחפים, קופצים, יורדים, דוחפים.
  • Mac Air – הקופאים, הדיילים והטייסים נראים כולם אותו הדבר, מדברים באותה צורה ומתנהגים בצורה זהה. כאשר אתם שואלים אותם שאלות על הטיסה הם משיבים שאתם לא רוצים לדעת, לא צריכים לדעת ושתשמחו לחזור אל מושבכם ולצפות בסרט.
  • Unix Express – הנוסעים מביאים חתיכות של מטוס וקופסאות עם כלי עבודה אל נמל התעופה. הם מתקבצים על מסלול ההמראה ומתווכחים איזה סוג של מטוס הם רוצים לבנות. אח"כ הם מתחלקים לקבוצות ובונים מספר מטוסים שונים, אך נותנים לכולם את אותו השם. רק כמה מהנוסעים מגיעים למחוז חפצם, אך כולם מאמינים שהם הגיעו.
  • Os/2 Air – הטרמינל כמעט ריק, רק מספר נוסעים עתידניים מסתובבים שם. הקריין מכריז שכרגע יצאה טיסה, אף על פי ששום מטוס לא נראה בשמים או על מסלול המראה. סגל החברה מתנצל באדיבות, משתיק את הלקחות, מצביע אל החלל הריק, היכן שאמורים היו להיות מטוסים רבי עוצמה. העובדים אומרים לכל אחד מהלקוחות כמה נפלאה תהיה הטיסה במטוסי הסילון החדישים האלו וכמה בטוחה היא תהיה מהטיסה בחברת Windows Air, אך צריך לחכות עד שהטכנאים יגמרו לעבוד על מערכת הבקרה של המטוסים.
  • Windows Air – הטרמינל מסודר ונקי, הסדרנים אדיבים, הטייסים מוכשרים. מנועי הסילון מרשימים. המטוס ממריא ללא תקלות, מגביה טוס אל העננים ובגובה עשרים אלף רגל מתפוצץ ללא אזהרה…
  • Fly Windows NT – הנוסעים סוחבים את המושבים אל מסלול ההמראה. מסדרים אותם בצורה של מטוס. הם מתיישבים, מתחילים להניף את הידיים ולעשות קולות של מטוס כאילו היו טסים.
  • Windows 95 Airlines – זה היה אמור להיות הצי העל-קולי החדש של המטוסים של Windows Air. בכל אופן, בבדיקה מקרוב, הנוסעים מגלים שהמדחפים הם מהמטוסים הישנים ורק השלד של המטוס הוחלף. הצוות מתנצל באדיבות על חוסר הנוחיות ומסיים לצבוע את המטוס. הם מבטיחים לנוסעים שיקבלו פיצוי ושהמטוס החדש מהיר, נוח ובטוח בהרבה מהמטוסים מהמודל הקודם. לנוסעים בעלי כרטיס "הנוסע המתמיד" יש לעיתים קרובות בעיה להתרגל אל המטוס החדש ולקוחות רבים חוזרים אל הטרמינל, לראות האם אחד מהמטוסים החדשים מצליח באמת להמריא. חלק מהמטוסים צוברים מהירות על מסלול ההמראה, אך לכולם יש בעיה עם עזיבת הקרקע אפילו לזמן קצר בלי להתרסק.
דירוג
3.5/5

מומלצי היום

איך אתה יודע שאתה מזדקן
מה נזירה צריכה לעשות אחרי שהיא נאנסת במנזר
סוכן ביטוח מנסה לשכנע קשיש לקנות ביטוח חיים
על עכבר קטן שצועק על פיל המתרחץ באגם
כמה שחקני כדורסל צריך כדי להחליף נורה שרופה

באותו נושא

על מוכר המסביר ללקוח מדוע אסור לעשן בחנות
משל המציג איך חברות מייעלות את המערכת שלהם
למה פרות לובשות פעמונים על הצוואר
על שלוש בלונדיניות שהולכות על פסי רכבת
מה נקבל אם נזווג פיל עם קנגורו