פורטל ההומור והצחוק של ישראל. באוויר כבר 28 שנה!
בדיחה אקראית
בדיחה אקראית

נישואים, בגידות ומקררים

איש אחד חוזר הביתה מהעבודה. שם את האוטו בחניה ועולה במעלית לדירתו, שנמצאת בקומה העשירית.

כשהוא נכנס הביתה, הוא מוצא את אישתו ערומה בסלון ושהכל מבולגן – במטבח דברים שבורים בחדר השינה ובגדים זרוקים על הרצפה. כשהוא יוצא למרפסת הוא רואה אצבעות של איזה בחור צעיר שמנסה להיתלות על החלון.

האיש העצבני מבין מה קורה פה ומתחיל להרביץ לאיש שתלוי לו במרפסת כדי שהזה ייפול למטה. ובינתיים מתחנן אליו השני, "זה לא מה שאתה חושב, זה לא מה שאתה חושב!"

אך הוא עצבני מדי ומתעלם ממנו. הבחור שתלוי מצליח למרות הכל לשרוד את המכות, ולא נופל – גם אחרי שהוא מקבל מספר אגרופים וכמה חבטות עם מקל בייסבול.

האיש רואה שהבחור הצעיר עקשן, ולכן הוא אוסף את כוחותיו ודוחף עליו את המקרר שבמקרה היה לידו. הבחור הצעיר שרד את הנפילה גם לאחר שהתרסק על הרצפה מהקומה העשירית, אבל כשהמקרר נפל עליו הוא שבק חיים.

בעל הבית, חש לרגע מרוצה מעצמו אבל לאחר מספר שניות, אחרי שהבין שהוא הרג מישהו, הוא התחיל להרגיש דקירות בחזה ולחץ חזק מאזור הלב – זה היה התקף לב. הוא לא שרד ומת לאחר מספר דקות במרפסת.

השניים עולים לגן עדן וכל אחד בתורו מתבקש לספר למה הוא מת.

הראשון מתחיל, "כשהגעתי הביתה, ראיתי את כל הבית מבולגן, אישתי ערומה – אני רותח מזעם ופתאום אני רואה איזה בחור צעיר ונאה תלוי לי על המרפסת – מייד חשבתי שקורה בינהם משהו! אז מרוב עצבים ניסיתי להפיל אותו מהקומה העשירית, כשהוא שרד את המכות שלי – זרקתי עליו את המקרר. לפתע היה לי לחץ אדיר בחזה, נפלתי על הרצפה והתעוררתי פה."

השני מספר את סיפורו, "אני ניקיתי חלונות, כשלפתע מעדתי ומצאתי את עצמי צונח מבניין רב קומות. איכשהו, בנס, הצלחתי להיאחז במרפסת ולהיתלות עליה. פתאום האידיוט הזה מגיע אליי ומתחיל להרביץ לי ולהפיל אותי באגרופים ואפילו עם מקל בייסבול. ממש לפני שהוא התעייף, וחשבתי שאני אנצל, ראיתי אותו דוחף עליי מקרר. אני לא שרדתי – ועכשיו אני פה."

ברגע שהוא מסיים לספר, מגיע עוד בן אדם. כשהוא התבקש לספר למה הוא מת, הוא אומר, "להגיד את האמת – אני אפילו לא יודע! רגע אחד אני יושב במקרר ופתאום אני פה…"

דירוג
3.5/5

מומלצי היום

איך אתה יודע שאתה מזדקן
מה נזירה צריכה לעשות אחרי שהיא נאנסת במנזר
סוכן ביטוח מנסה לשכנע קשיש לקנות ביטוח חיים
על עכבר קטן שצועק על פיל המתרחץ באגם
כמה שחקני כדורסל צריך כדי להחליף נורה שרופה

באותו נושא

לפגוש מישהי אותה אהבת בגלגול הקודם
מורה שואלת את התלמיד למה הוא נעדר משעת אפס
מדוע גברים מפליצים יותר מנשים
מה ההבדל בין שיפוצניק לרופא
על כומר שעוזר לשיכור בתא הוידויים